بیا ܨܓܨ 2  ܨܓܨ سرگرمی

بیا ܨܓܨ 2 ܨܓܨ سرگرمی

♥♥♥هیچ کس همراه نیست تنهای اول♥♥♥
بیا ܨܓܨ 2  ܨܓܨ سرگرمی

بیا ܨܓܨ 2 ܨܓܨ سرگرمی

♥♥♥هیچ کس همراه نیست تنهای اول♥♥♥

جمله هایی ک....



خواستم چشم هایت را از پشت بگیرم دیدم طاقت اسم هایی که میگویی ندارم



اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…



گاهی تو …

گاهی یاد تو …

گاهی هم غم تو …

آخر این “تو” کار مرا تمام می کند !



اینطور نمیشود

باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد

غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست …



خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص …

تلخ تلخ …


خوش به حال فرهاد که تلخترین خاطره اش شیرین بود !…



دیدی آخر من را لمس کردی ؟

ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !



تازگی ها از خواب که بیدار میشوم ، تازه کابوس هایم آغاز میشود …




خیلی سخت بود …

با “بغض” نوشتم ولی با “خنده” خواندی …



انسان ، حرفیست

زده می شود

خوانده می شود

ترانه می شود ، به یاد می ماند …

گاهی

ناله ایست

تنها

خاک خوب می فهمدش ….



چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .



خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده !



امشب ؛

هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم …

امروز چه کرده ایم

که فردا لایق زنده ماندن باشیم …



خدایـــــــــــــا . . .

چرا تا زنده ایم

روانمان را شـــــــــاد نمی کنی ؟ !

همیکنه مردیم . . .

شادروانمان می کنی ؟ !


/p
نظرات 1 + ارسال نظر
Pani چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ http://panimath.blogfa.com

ممنونم. خیلى قشنگ بودن!

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد